کد خبر: ۷۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۱۰
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین طی امروز (شنبه) به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور خبر داد.
ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین در پایتخت در روز تحلیف
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،سرهنگ حسن عابدی در این باره گفت: با توجه به حضور مقامات خارجی و داخلی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری تدابیر ترافیکی در این روز در اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی و تردد هیأت‌های خارجی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین در روز شنبه در معابر تهران ممنوع است، افزود: همچنین در معابر مرکزی و شمالی پایتخت و نیز شبکه بزرگراهی تا ساعت ۲۴ روز شنبه محدودیت‌های تردد به صورت مقطعی اعمال خواهد شد و از این رو از شهروندان می‌خواهیم که ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری به ویژه با خودروی شخصی برای جابجایی در شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

 جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین یادآوری کرد طرح ترافیک و زوج و فرد امروز همچون روزهای عادی سال در معابر تهران اجرا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: