کد خبر: ۷۳۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۳
مربی تیم ملی کشتی آزاد وضعیت این تیم را در آستانه مسابقات جهانی تشریح کرد.
حسین‌خانی به مسابقات جهانی می‌رود/ محبی می‌خواهد جایگاه کمیل را حفظ کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، تیم ملی کشتی آزاد این روز‌ها خود را برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس آماده می‌کند. عباس حاج‌کناری در خصوص شرایط اردوی این تیم اظهار داشت: بچه‌های ما با توجه به بضاعتی که داریم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. این اردو کاملا تحت فشار برگزار شد و امیدواریم در اردوی بعد هم ملی‌پوشان به آمادگی لازم برسند تا برای مسابقات جهانی آماده شوند.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از مدال‌آوران این رقابت‌ها افزود: اگر از الان بخواهیم پیش‌بینی کنیم که چند مدال می‌گیریم اشتباه است. چرا که تیم‌های قدرتمندی مثل آمریکا و روسیه حضور دارند و باید دید که در روز مسابقه چه اتفاقی می‌افتد اما اگر این تیم هم مثل زمان ما در کراسنویارسک باشد، می‌توان به آن امیدوار بود. در بین ملی‌پوشان ما، حسن یزدانی شانس مدال دارد اما رنگ آن را باید خودش مشخص کند، چرا که مسابقات سختی را در پیش دارد. در ۶۱ کیلوگرم هم اگر بهنام احسان‌پور به خودباوری برسد، می‌تواند به مدال برسد و همچنین مصطفی حسین‌خانی که از دیگر کشتی‌گیران ماست که می‌تواند مدال بگیرد.

حاج‌کناری درباره این که آیا قرار شده حسین‌خانی به جای سعید داداش‌پور که نفر اول انتخابی وزن ۷۰ کیلوگرم شده بود، به مسابقات جهانی برود، خاطرنشان کرد: هم کادرفنی و هم شورای فنی حسین‌خانی را برای مسابقات جهانی تایید کرده‌اند چون داداش‌پور هم به حسین‌خانی باخته بود و هم یک باخت به جمال عبادی داشت. ضمن این که یک سری انتقاد‌ها هم مطرح شده بود. سعید هم باید خودش را نشان بدهد و مسابقات ایندورگین که رقابت‌های داخل سالن آسیاست، فرصت خوبی است تا او خودش را ثابت کند.

وی درباره شرایط کمیل قاسمی یادآور شد: کمیل در حال حاضر تمرینات خودش را دنبال می‌کند. حضور در مسابقات جام جهانی، اردو‌های تیم ملی و مسابقات انتخابی فشار زیادی به او وارد کرده بود اما حالا بهتر شده است.

مربی تیم ملی در خصوص وضعیت یدالله محبی که جانشین کمیل در ۱۲۵ کیلوگرم شده، گفت: خدا را شکر یدالله هم خیلی خوب است. بسیار خوشحالم که او خودش را باور کرده و عزم‌اش را جزم کرده تا به موفقیت برسد. خودش هم می‌گوید به خاطر اسم کمیل هم که شده، می‌خواهد شایستگی‌هایش را در این وزن نشان دهد تا جایگاه جهانی کمیل را حفظ کند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: