کد خبر: ۷۳۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۴۴۴
عضو شورای فنی و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهارات متنقاضی را نسبت به انتخاب سعید عبدولی عنوان کردند.
تایید ناآمادگی عبدولی توسط عضو شورای فنی/ از شایسته‌سالاری تا فرار از مسئولیتبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، پس از این که سعید عبدولی جهت حضور در رقابت‌های جهانی کشتی انتخاب شد بهرام مشتاقی، عضو شورای فنی کشتی فرنگی و علی اشکانی در مصاحبه‌هایی واکنش‌های متفاوت و البته متناقضی را نسبت به این مسئله اعلام کردند.

مشتاقی عنوان کرده که اعضای شورای فنی از انتخابی عبدولی ناراضی هستند و آمادگی این کشتی‌گیر برای این مسابقات در حد المپیک نیست. درباره صحبت‌های مشتاقی می‌توان به این نکته بسنده کرد که مسئولیت لیست اعلام شده در وهله اول با شورای فنی است و هیچ کدام از اعضای این شورا نمی توانند از خودشان سلب مسئولیت کنند. شاید مشتاقی با این اظهار نظر تلاش کرده در صورت ناکامی احتمالی عبدولی در پاریس، خودش و سایر اعضای شورای فنی را در انتخاب این کشتی‌گیر بی‌تقصیر نشان دهد.

در طرف دیگر علی اشکانی هم با اشاره به این که ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی مورد رضایت همه است عنوان کرده که مسابقات انتخابی قانونمند و اصولی بوده و تمام کشتی‌گیران حاضر در اردو از لیست اعلام شده رضایت دارند و تمام ملی‌پوشان بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب شده‌اند.

بدون شک کشتی‌گیرانی که توانستند صاحب دوبنده تیم ملی شوند از لیست اعلام شده رضایت داشته باشند مسئله تعجب‌آوری نیست و مشخص است که از حضورشان در تیم ملی ناراضی نیستند. ضمن این که اگر مبنای انتخاب کشتی‌گیران شایسته سالاری است پس چگونه مشتاقی نسبت به انتخاب عبدولی ابراز نگرانی می‌کند؟

به نظر می‌رسد حاشیه‌های مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی همچنان ادامه خواهد داشت، حاشیه‌‌هایی که بیشتر پیرامون انتخاب عبدولی ایجاد شده و به نظر می‌رسد در صورتی که عبدولی نتواند انتظارات را برآورده کند این حاشیه‌ها می‌تواند به یک چالش بزرگ برای شورای فنی تبدیل شود.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: