کد خبر: ۷۳۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
تعداد بازدید: ۴۶۹
دونده ملی پوش کیش وصاحب عناوین مختلف ملی وبین المللی به پاس تلاشهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مدال طلای مسابقات ترکیه خود را به دکتر مونسان تقدیم کرد.
علی خدیور مدال خودرا به دکتر مونسان تقدیم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی خدیور ورزشکار شایسته جزیره کیش که تاکنون چندین مدال ملی وبین المللی درکارنامه خود ثبت کرده وافتخارات زیادی برای کیش به ارمغان آورده است امروز درنشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دیدار کرد.

دراین دیدار دکتر مونسان با تقدیر از افتخارآفرینی های علی خدیور از وی خواست با توجه به شرایط سنی اش در زمان طلایی باقیمانده برای کسب عناوین قهرمانی تمام تلاش خودرا بکار بندد تا در رقابتهای آسیایی والمپیک توانمندیهای خود را به منصه ظهور گذارد.

دکتر مونسان گفت: درخصوص حمایت از ورزشکاران جزیره، سازمان منطقه آزاد کیش همواره حامی ورزشکاران بوده اما نباید حمایت های فدراسیون ها از این ورزشکاران قطع شود به دلیل اینکه این ورزشکاران متعلق به جزیره کیش هستند ونگاه متمولانه به کیش وجود دارد . بلکه باید به گونه ای باشد که همانند دیگر ورزشکاران کشور، ورزشکاران جزیره کیش هم از سوی فدراسیون ها حمایت مادی ومعنوی شوند و حمایت های سازمان منطقه ازاد کیش مزید بر وظایف فدراسیون ها درقبال ورزشکار باعث دلگرمی بیشتر آنان شود.

وی از مسئولان ورزش کیش خواست نسبت به پیگیری این موضوعات اهتمام بیشتری ورزند واز پتانسیل های بخش خصوصی نیز به عنوان حامیان مالی ورزشکاران استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش درادامه درخصوص مشکلات ورزشکاران در زمینه اشتغال گفت : وضعیت حمایت از ورزشکاران در کیش مطلوبتراز سایر نقاط کشور است. دغدغه شغل بدلیل حرفه ای نبودن ورزش درکشورما یکی از مشکلات اصلی ورزشکاران است و نیاز است وزارت ورزش وفدراسیونها از ورزشکاران جزیره کیش نیزهمانند دیگر شهرها حمایت کنند با این وجود بازهم درسازمان منطقه آزاد کیش تلاش می کنیم حمایتهای خودرا از ورزشکاران افزایش دهیم تا دغدغه های ورزشکاران کم شود.

دکتر مونسان همچنین با تاکید برتوسعه ورزش بانوان و لزوم استعداد یابی دربین بومیان از توسعه ورزشهای ساحلی با توجه به ظرفیت های خوب کیش در این حوزه خبرداد.

علی خدیور نیز دراین دیدار ضمن تقدیر از حمایت های دکتر مونسان برنامه های آینده خودرا برای مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 ژاپن تشریح کرد.

وی با اشاره به تمرینات مستمرش با فردین محمد زاده که مربی وی و از رکورد داران دومیدانی کشور است ابراز امیدواری کرد از این رقابتها با کسب افتخارات جهانی به خانه بازگردد.

علی خدیور درپایان این دیدار مدال طلای رقابتهای ترکیه را به پاس تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد درحمایت از ورزشکاران به دکتر مونسان تقدیم کرد.

محمد جاسم پور هم که به اتفاق دوتن از ورزشکاران بومی کیش دراین دیدار علی خدیور را همراهی می کردند با اهدای تندیس از طرف خانه بومیان کیش از حمایتهای دکتر مونسان تشکر کردند.

گفتنی است به گفته حسین جلالی معاون ورزش وتفریحات سالم کیش درحال حاضر درجزیره کیش هفت هزار نفر دارای کارت بیمه ورزشی هستند و100 مربی ورزشی نیز در رشته های مختلف فعالیت می کنند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: