کد خبر: ۷۳۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
تعداد بازدید: ۴۶۵
باشگاه مشتریان بانک ایران زمین تقدیم می‌کند؛
بانک ایران زمین اولین دوره جشنواره بازی آنلاین "نگهبان جنگل" را با رویکرد حفاظت از جنگلها و محیط زیست از 12 مرداد مصادف با شب ولادت امام رضا (ع)، لغایت 31 مرداد برگزار می کند.
اولین دوره جشنواره بازی آنلاین کمپین محیط زیستی همین یک زمین و باشگاه مشتریان بانک ایران زمین تقدیم می‌کند؛ اولین دوره جشنواره بازی آنلاین "نگهبان جنگل"

بانک ایران زمین اولین دوره جشنواره بازی آنلاین "نگهبان جنگل" را با رویکرد حفاظت از جنگلها و محیط زیست از 12 مرداد مصادف با شب ولادت امام رضا (ع)، لغایت 31 مرداد برگزار می کند. 

 به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هدف و استراتژی بازی جنگ نمادین در برابر وسایلی است که باعث نابودی جنگلها و از بین رفتن محیط زیست کشور عزیزمان #ایران_زمین می شوند. 

شرایط شرکت در این بازی به این صورت است که شرکت کنندگان باید مشتری بانک ایران زمین و عضو باشگاه این بانک باشند. 
اگر شما از مشتریان بانک ایران زمین هستید برای عضویت در باشگاه و دریافت نام کاربری و کلمه عبور فقط کافی است عدد 3 را به شماره 30006905 پیامک کنید. در غیر اینصورت برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین باید به یکی از 331 شعبه این بانک در سراسر کشور مراجعه و یک حساب افتتاح کنید و بعد از 24 ساعت به صورت خودکار عضو این باشگاه خواهد بود. 

 (در بدو ورود به سایت باشگاه مشتریان به شما 200 امتیاز تشویقی اهداء خواهد شد) برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور باشگاه کافی است عدد 3 را به شماره 30006905 پیامک کنید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به آدرس http://club.izbank.ir/game.aspx صفحه بازی نگهبان جنگل مراجعه کنید.

اولین دوره جشنواره بازی آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: