کد خبر: ۷۳۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۳۰۸
محمود واعظی در حاشیه مراسم افتتاح پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در پاسخ به سوالی مبنی بر تایید موضوع نصب شبکه های تحویل محتوا (CDN) از سوی تلگرام در ایران گفت: هم اکنون کار در حال انجام است و این شروع یک کار بزرگ است و من فکر می کنم باید اجازه دهیم همین سیاست که بین ما و مدیر تلگرام توافق شده است پیش برود.
سرورهای تلگرام به ایران منتقل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: وزیر ارتباطات از نتیجه مثبت مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای انتقال سرور به ایران و نصب شبکه های تحویل محتوا خبر داد.

 
 
محمود واعظی در حاشیه مراسم افتتاح پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در پاسخ به سوالی مبنی بر تایید موضوع نصب شبکه های تحویل محتوا (CDN) از سوی تلگرام در ایران گفت: بله این موضوع درست است و زمانی که سرور وجود نداشته باشد CDN روی آن نصب نمی شود.

وی گفت: کار بزرگی انجام شده است به نحوی که برای کانال های پرظرفیت و کانال هایی که مراجعه زیادی دارد، تلگرام سرور خود را به ایران آورده است و روی آن CDN نصب کرده است.

وزیر ارتباطات توضیح داد: هم اکنون کار در حال انجام است و این شروع یک کار بزرگ است و من فکر می کنم باید اجازه دهیم همین سیاست که بین ما و مدیر تلگرام توافق شده است پیش برود.

واعظی تصریح کرد: ما گام به گام در این زمینه پیش می رویم و امیدواریم همانطور که وعده کردیم انتقال سرورهای تلگرام به ایران نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه مذاکرات با این شبکه پیام رسان نتیجه داده است و موضوع، یکطرفه نیست خاطرنشان کرد: اینکه تلگرام در ایران در حال نصب CDN است نتیجه توافقات ما و تلگرام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت منطقه تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
0
از سالهای 89 تا 92 تاکنون در انتظار دریافت اضافه کار، شبکاری و...
پرسنل نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی زیر مجموعه شرکت مخابرات استان تهران مدت ۴ سال است که اضافه‌کار، شبکاری و... دریافت نکردند. خواهشمند است مسئولان مربوطه بررسی کنند.
به شرکت مخابرات استان تهران واداره کارشهرتهران ارائه کردند، اما متأسفانه تاکنون هیچ ترتیب اثری داده نشده است.
آیا این عدالت است؟
از پرسنل نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت
حدود 4 سال است از سالهای 89 تا 1392 که شرکت مخابرات استان تهران پرسنل خود اعم نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی تهران وابسته شرکت مخابرات استان تهران، اضافه کاری، نوبت کاری، شبکاری وتعطیل کاری پرداخت نکرده است. دراین زمینه 1000 پیام گذاشتیم که متاسفانه ترتیب اثری نداده اند.
با اینکه مشکلات را منعکس و پیگیری کرده ایم ولی متأسفانه نتیجه نداده و کسی پاسخگو نیست.
اما تاکنون هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.
ولی هیچگونه پیگیری درمورد آن انجام نمی شود.
چه کسی پاسخگوی این مشکل است.
به کجا شکایت بکنیم که نتیجه داشته باشد.
لطفاً مسئولین امر نظارت بیشتری به این مورد داشته باشند.
این بیتفاوتی دولت در برابر مشکلات بی شمار مردم چه توجیهی دارد؟!
چه دستگاهی باید به این مشکل رسیدگی کند؟
چرا سازمان بازرسی کل کشوربه این موضوع رسیدگی نمی کند.
وظیفه چه کسی است که نسبت به آنها اقدام نماید.
چه کسی مسئول وپاسخگو است؟
وچه کسی باید دربرابراین بی عدالتی پاسخگو باشد.
ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت منطقه تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: