کد خبر: ۷۳۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۱
سرمربی تیم کشتی ازاد نوجوانان گفت: برای ادامه کار نیاز به حضور در تورنمنت‌های بیشتری داریم چون مسابقات جهانی بسیار سخت است.
در رده نوجوانان نباید فقط به دنبال نتیجه‌گرایی باشیم/ باید به تورنمنت‌های بیشتری برویمبه گزارش خبرداغ ،غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص قهرمانی تیم کشتی آزاد  نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: ما زمان زیادی نداشتیم و نتوانستیم خیلی کار کنیم و تنها پنج اردوی 10 روزه داشتیم اما با این حال به صورت جدی تمرین کردیم و بچه ها هم تلاش خودشان را کردند و به لطف خدا به قهرمانی رسیدیم

وی افزود: برای ادامه کار نیاز به حضور در تورنمنت‌های بیشتری داریم چون مسابقات جهانی بسیار سخت است. پس از نتایجی که سال گذشته در مسابقات جهانی به دست آمد، تغییرات وسیعی در تیم نوجوانان ایجاد شد و ما حدود 70 درصد تغییرات داشتیم اما خوشبختانه بچه ها جنگنده کار کردند و به موفقیت رسیدیم.

محمدی درباره احتمال موفقیت در مسابقات جهانی یونان تصریح کرد:خیلی کار سخت است و نباید احساسی صحبت کنیم و نباید تنها به دنبال نتیجه گیری باشیم. نتیجه‌گیری خیلی خوب است اما در این رده سنی افت‌وخیزها زیاد است و ما بیشتر به دنبال آن هستیم که این بچه ها را به پایداری برسانیم و روز به روز اعتماد به نفس شان بیشتر شود و برای موفقیت تلاش کنند.

سرمربی تیم نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: ما در گذشته خیلی از کشتی‌گیران را داشته‌ایم که در رده سنی نوجوانان قهرمان جهان و آسیا شده اند اما بعد رها شده‌اند و دیگر خبری از آنها نیست. بنابراین باید چتر حمایتی خوبی بر سر آن ها پهن کنیم تا در رده جوانان و بزرگسالان هم موفق باشند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: