کد خبر: ۷۳۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۲
سانداکار تیم ملی ووشو گفت: این که پس از ۶، ۷ سال پشت خط ماندن نفر فیکس تیم ملی شوی حس فوق العاده‌ای دارد.
فیکس تیم ملی شدن بعد از ۶، ۷ سال حس فوق‌العاده‌ای دارد/ مطمئن بودم فضلی را شکست می‌دهمبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو در بخش ساندا با یک شگفتی همراه بود. معین تقوی که در سال‌های گذشته پشت خط امیر فضلی مانده بود، با پیروزی مقابل حریف صاحب‌نام خود نفر فیکس تیم ساندا در رقابت‌های جهانی روسیه شد.

تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو اظهار داشت: حدود ۶، ۷ سال پشت خط مانده بودم و این بار فقط برای پیروزی آمدم و حتی به شکست فکر هم نمی‌کردم. نمی‌دانید فیکس شدن در تیم ملی پس از این همه سال چه حس فوق العاده‌ای دارد!

وی ادامه داد: در مسابقه نخست مقابل فضلی پیروز شدم، در مبارزه دوم یک اشتباه محاسباتی داشتم و فکر می‌کردم یک امتیاز جلو باشم، اما اشتباه می‌کردم. بالاخره کار به بازی سوم کشید و شکر خدا توانستم با پیروزی در این مبارزه حساس به پیراهن تیم ملی ووشو برسم.

ملی‌پوش ووشو افزود: فضلی سانداکار پرافتخار و باتجربه‌ای است اما مطمئن بودم این‌بار او را شکست می‌دهم. امیدوارم با تمریناتی که انجام می‌دهم بتوانم جای او را در ترکیب تیم ملی پر کنم.

تقوی در پاسخ به این سوال که برای رقابت‌های جهانی روسیه چه برنامه‌ای دارد، گفت: تنها به مدال طلای جهان فکر می‌کنم. این همه سال منتظر ماندم و حالا که این فرصت بزرگ نصیبم شده باید به بهترین شکل از آن استفاده کنم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: