کد خبر: ۷۳۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۵
«به‌به! آقا مهدي... خوش اومدي... تا حالا كجا بودي؟!»
مهدی طارمی، رونالدوی پرسپوليس است!به گزارش خبرداغ ،باورتان نمي‌شود اگر بگوييم اين جملات در اردوي اوكراين و بلافاصله پس از مشاهده مهدي طارمي بر زبان برانكو ايوانكوويچ جاري شده است!

 

آن روز بازيكنان پرسپوليس هم از نحوه برخورد مرد كروات با مهاجم غايب و جدايي‌طلب شگفت‌زده شدند!

 

اين شفگتي با فيكس شدن مهدي طارمي در سوپرجام كامل‌تر شد حتي با وجود آن كه همه مي‌دانستند گادوين منشا جراحي كرده و قادر به بازي نيست.

***

مهدي طارمي خطرناك است... او با بقيه فرق مي‌كند... هيچ مربي عاقلي از كنار آقاي گل 2 سال گذشته ليگ بي‌تفاوت نمي‌گذرد و... و ... و... جملات ديگري كه اين روزها از زبان برانكو در محافل خصوصي و مصاحبه‌هاي رسمي شنيده مي‌شود.

 

سرمربي پرسپوليس براي آن كه الطاف خود نسبت به مهدي طارمي را كامل كند برخلاف انتظارات او را پنالتي‌زن اول تيمش معرفي كرده است، چرا؟

 

شنيديم همه اين اقدامات به اعتماد برانكو به آقاي گل بوشهري برمي‌گردد چرا كه سرمربي پرسپوليس پس از اتفاقات اخير و بازگشت مهدي طارمي به تمرينات در يك محفل خصوصي گفته است: «مگر كريستيانو رونالدو درخواست جدايي از رئال مادريد نكرد؟ او هم قرارداد داشت اما به دلايلي قصد جدايي داشت. مهدي طارمي هم رونالدوي پرسپوليس است و من نمي‌توانم از او بگذرم و...!»

 

اينكه مهدي طارمي با وجود داشتن قرارداد درخواست جدايي داده و در تمرينات پرسپوليس غيبت كرده، كار درستي بوده يا نه، قضاوت را به شما مي‌سپاريم اما برانكو حرف بيراهي هم نزده است.

 

مهاجمي كه 18 گل در ليگ برتر و 6 گل در ليگ قهرمانان زده و نقش اصلي را در قهرماني ليگ برتر و صعود پرسپوليس به جمع 8 تيم پاياني آسيا داشته است مي‌تواند رونالدوي تيم بزرگ پايتخت باشد.

 

فراتر از آن مهدي طارمي در تيم ملي هم چنين نقشي  بازي كرد و در سه بازي حساس و پي در پي تيم ايران گلزني كرد تا زودتر از همه آسيايي‌ها بليت جام جهاني 2018 روسيه را رزرو كنيم.

 

بنابر اين شكي نداشته باشيد برانكو به آقاي گل از همين هفته ابتدايي و بازي با فولاد خوزستان ميدان مي‌دهد ولو آن كه عليه مديريت باشگاه مصاحبه تندي كرده باشد. باور كنيد!

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: