کد خبر: ۷۳۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۵۳
روانچی در دیدار با دستیار وزیر امور خارجه کرواسی:
دستیار وزیر امور خارجه کرواسی با معاون اروپا و امریکا وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
آینده کشورهای درگیر در جنگ باید بدون دخالت خارجی تعیین شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، گوردان باکوتا دستیار وزیر امور خارجه کرواسی که به منظور انجام رایزنی های سیاسی با مقامات کشورمان در تهران بسر می‌برد، عصر سه‌شنبه با مجید تخت‌روانچی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و درخصوص روابط دوجانبه، آخرین تحولات خاورمیانه، خلیج فارس و منطقه جنوب شرق اروپا گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار تخت‌روانچی ضمن تشریح ریشه‌های شکل‌گیری تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که راه‌حل بحران‌های منطقه نظامی نبوده و تنها از طریق گفت‌وگو و مذاکره می‌توان به یک راه‌حل اساسی و و با دوام دست یافت.

او همچنین افزود: آینده کشورهای درگیر در جنگ در منطقه باید بدون دخالت خارجی و توسط مردم این کشورها تعیین گردد. 

در این دیدار طرفین بر اراده دو کشور برای گسترش روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها تاکید کردند. 

گوردان باکوتا ضمن اشاره به جایگاه کشورمان در منطقه، تبعات تروریسم برای اروپا و جهان را خطرناک توصیف و خواستار تبادل نظر با کشورمان در امر مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: