کد خبر: ۷۲۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۹۱۵۸
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای برندینگ در دنیای اینترنت به شمار می رود . رپورتاژ آگهی ، خبری است که برای معرفی خدمات و محصولات تبلیغ کننده تالیف می گردد. تبلیغ کننده می تواند در خبر مورد نظر چند لینک تبلیغاتی به وب سایت خود هم ارائه دهد .
ریپورتاژ اگهی خود را دائمی ، بهینه و ارزان در خبرداغ منتشر نمائیدتاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت
در رپورتاژ آگهی منتشر شده ، می توان چند لینک فالو قرار داد ، قرار دادن لینک فالو در رپورتاژ‌ آگهی باعث می شود علاوه بر معرفی کسب و کار شما موتور های جستجو مثل گوگل یک رتبه مثبت به وب سایت شما تخصیص دهد . از این رو اغلب سئو کاران برای پیشرفت رتبه سایت کارفرمایان پیشنهاد انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت ها می نمایند .

 انتشار رپورتاژ خبری در سایت های خبری باعث می شود کاربرانی که خبر مورد نظر را مطالعه می نمایند ، با کسب و کار و خدمات شما آشنا شوند ، این آشنایی باعث برندینگ بیزینس شما در بین کاربران اینترنتی می گردد .

رپورتاژ خبری
رپورتاژ خبری :‌ انتشار اخبار تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات حرفه ای در دنیای اینترنت است . در رپورتاژ خبری منتشر گننده می تواند با معرفی خدمات و محصولات خود در متن خبر منتشر شده به معرفی خود و خدماتش بپردازد . این روش تبلیغاتی چندی است جای تبلیغات بنری را گرفته است . چرا که این روش تبلیغات به دلیل خوانده شدن بیشتر توسط کاربران تاثیر بسیار زیادی در کاربران دارد . در یک رپورتاژ آگهی شما می توانید بصورت غیر مستقیم به تبلیغ خدماتتان بپردازید . تبلیغ غیر مستقیم باعث می شود تاثیر تبلیغات بر روی کاربر بیشتر باشد . 

منظور از رپورتاژ آگهی این است که تبلیغ شما در قالب یک مقاله خبری تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند.

امروزه بهترین بک لینک ممکن به صورت رپورتاژ اگهی مخصوصا رپورتاژ خبری است.دلیل این امر این است که بک لینک های مدنظر شما برای همیشه در سایت های رپورتاژ کننده ثبت خواهند شد و هرگز حذف نمی شوند.

 خرید بک لینک بد است به دلیل اینکه در صورت عدم تمدید همیشگی، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف خواهد شد و پس از مدتی منجر به افت رتبه شما خواهد شد که اگر تعداد این حذف ها زیاد شود مشمول جریمه قطعی گوگل خواهید شد، که در صورتی که رپورتاژ آگهی انجام دهید با توجه به اینکه شما می توانید همزمان چندین بک لینک را برای خود به صورت دائمی بسازید، تاثیر بسزایی در پیشرفت سئو سایت شما خواهد داشت.

از میان سایت هایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارند، اولیت زیر را در خرید رپورتاژ مدنظر قرار دهید :
سایت های خبری قوی
سایت های سرگرمی قوی
سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما

برای سفارش رپورتاژ آگهی می توانید با شماره 09392061825 در پیام رسان تلگرام تماس حاصل نمائید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: