کد خبر: ۷۲۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۰
حمیده عباسعلی تنها نماینده بانوان کاراته ایران در رقابت‌های وورلد گیمز لهستان بدون مربی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
واکنش دبیر فدراسیون کاراته به عدم حضور خوشقدم در لهستانبه گزارش  خبرداغ به نقل از  میزان، در حالی که قرار بود روز گذشته (شنبه) حمیده عباسعلی به همراه سمانه خوشقدم مربی تیم ملی کاراته راهی ورشوی لهستان شوند، مربی تیم ملی کاراته به دلیل اتمام مهلت روادید از این سفر بازماند.

این موضوع به قدری در روحیه عباسعلی تاثیر منفی داشت که بانوی پرافتخار کاراته ایران با چشمانی اشکبار سوار هواپیما شد و این روحیه نامناسب او می‌تواند تاثیر بدی روی عملکرد وی در این رقابت‌ها داشته باشد.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در خصوص این اتفاق به خبرنگار میزان گفت: برای حضور خوشقدم به عنوان مربی عباسعلی در رقابت‌های لهستان تدبیر لازم را اندیشیده بودیم اما به هر حال مشکلی به وجود آمد که مانع از حضور این مربی در مسابقات وورلد گیمز شد، البته خوشقدم باید در این خصوص بیشتر دقت می‌کرد.

وی افزود: با توجه به این موضوع ابتکار عمل از دست ما خارج شده و امیدواریم این اتفاق تاثیری روی عملکرد عباسعلی نداشته باشد.

دبیر فدراسیون کاراته اظهار داشت: مطمئن باشید با توجه به ظرفیت‌های موجود، خلاّ نبود خوش قدم در این رقابت‌ها را پر می‌کنیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: