کد خبر: ۷۲۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۶
خوردبین؛
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه نباید خسارتی را بابت لغو دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که قرار بود در آلمان برگزار شود پرداخت کند.
پرسپولیس نباید خسارتی بابت لغو شهراورد آلمان بپردازد/ منشا تا سه هفته دیگر برمی‌گرددبه گزارش خبرداغ ، محمود خوردبین در خصوص لغو دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که قرار بود در آلمان برگزار شود و در نهایت به دلیل انصراف پرسپولیسی‌ها لغو شد،‌ اظهار کرد: ما خسارتی نباید بپردازیم و نباید جریمه‌ای بابت لغو شهرآورد در آلمان پرداخت کنیم چرا که این مسئله به ما ارتباطی ندارد و شما هم به این مسئله نپردازید!

 

براساس اعلام و توافق قبلی قرار بود دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز ۳۱ تیرماه در ورزشگاه شوکو آره نا شهر بیله فلد برگزار شود و هماهنگی های لازم هم در این زمینه انجام شده بود اما در نهایت باشگاه پرسپولیس خبر از لغو این دیدار داد.

 

از جمله خسارت‌های لغو این دیدار می‌توان به پرداخت مبالغی از سوی هواداران دو تیم اشاره کرد چرا که تعدادی از هواداران دو تیم با عضویت در سامانه پیامکی در مورد ترکیب دو تیم اعلام نظر کرده و برای آن مبلغ ۵ هزار تومان هم پرداخت کرده بودند. علاوه بر این، اسپانسر مشترک سرخابی ها به عنوان مسئول برگزاری این بازی، برای اخذ ویزای شینگن بیش از ۹۰ نفر اقدام کرده بود که این افراد شامل بازیکنان، مربیان، برخی از مسئولان دو باشگاه، برخی از خبرنگاران جراید، رسانه ها و سایت های خبری، و گروه فیلمبرداری و رسانه ای اسپانسر بودند که برای آنها ویزای شینگن اخذ شده و هزینه هایی هم در این زمینه پرداخت شده بود.

 

محمود خوردبین در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو در مورد میزان بدهی‌های باشگاه پرسپولیس،‌ بیان کرد: از بدهی پرسپولیس اطلاعی ندارم و باید از حسابداری باشگاه سوال بپرسید.

 

وی در پاسخ به اینکه شما به عنوان سرپرست تیم  از میزان بدهی‌های باشگاه اطلاعی ندارید؟ تصریح کرد: من می‌گویم اطلاع ندارم، شما می‌پرسید میزان بدهی‌هایتان چقدر است؟

 

وی همچنین در خصوص طول درمان گادوین منشا و زمان بازگشت او به مسابقات خاطرنشان کرد: منشا به احتمال بسیار زیاد دو تا سه هفته دیگر باز‌ خواهد گشت.

 

شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: