کد خبر: ۷۲۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۵۱۷
بازیکن نفت تهران که حضور در این تیم را تحریم کرده به اظهارات سرمربی جدید واکنش نشان داد.
کنایه پیام صادقیان به درخشانبه گزارش خبرداغ بعد از حضور علی کریمی در نفت تهران، پیام صادقیان هم به این تیم پیوست و پس از آنکه کریمی با باشگاه به مشکل خورد و جدا شد، این بازیکن هم اعلام کردکه در نفت نمی ماند.

حمید درخشان سرمربی نفت تهران در نشست خبری بعد از بازی سوپرجام که با شکست سه بر صفر تیم ناآماده اش همراه بود در این خصوص موضع نسبتا تندی گرفت.

وی گفت: فوتبال حرفه‌ای خانه خاله نیست. اینکه کسی ناز کند درست نیست. هر کسی سرمربی است بازیکن وظیفه دارد تبعیت کند. اینکه 5 نفر بیاید یا نه معنی ندارد. به نظر افرادی که نیامدند احترام می‌گذارم اما این من هستم که به عنوان مربی بازیکنان مورد نظرم را انتخاب می‌کنم.

 
امروز صادقیان با انتشار متنی به این اظهارات واکنش نشان داد و نوشت: «آقاي درخشان بله فوتبال خانه خاله نيست، مثل اينكه واسه شما خانه خاله است، كه باهرشرايطي و هرجور شده دنبال تيمي، بين شما و اقاي كريمي خيلي فرق هست، اقاي كريمي بخاطر شرايط مالي بازيكنان ازاين تيم جدا شد اگر شما يک كم بفكرشرايط بازيكنان بودي شما هم قبول نمي كردي، پس براي شما اين چيزا مهم نيست و فقط مي‌خواهي كه تيم داشته باشي، فرق شما با يك اسطوره اينجور جاها مشخص مي‌شه».
منبع: نامه نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: