کد خبر: ۷۲۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۴
ملی‌پوش تیم وزنه‌برداری جوانان ایران گفت: تمام هدف و تلاشم براین است که از عنوان قهرمانی‌ام دفاع کنم.
اگر ببازم از وزنه‌بردار کوچکی شکست نخورده‌ام/ با تمام مشکلات اردو‌ها برگزار شدبه گزارش خبرداغ،رضا بیرالوند در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص شرایط برگزاری اردو‌های تیم جوانان و آمادگی خود برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: اردو‌ها در این مدت به خوبی برگزار شده و فدراسیون با تمام مشکلات اردو‌ها را لغو نکرد، وضعیت بدنی خودم هم خوب است البته هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌ام.

وی در مورد اینکه قرار است در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در وزن اصلی خود روی تخته برود تصریح کرد: ما تازه از مسابقات جهانی برگشته‌ایم، در آن رقابت‌ها در دسته ۱۰۵ کیلو وزنه زدم، اما در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن اصلی خودم یعنی ۹۴ کیلو گرم روی تخته می‌روم، رقابت سختی با حریف ازبکی دارم امیدوارم بتوانم در این مسابقه با سربلندی بیرون یایم و مدال طلا را کسب کنم. تمام تلاشم براین است که از عنوان قهرمانی‌ام دفاع کنم، اگر هم ببازم از وزنه‌بردار کوچک و ضعیفی شکست نخورده‌ام، چون رقیب جهانی و قدرتمندی است، به هرحال بستگی به شرایط مسابقه دارد.

وی در پایان با اشاره به حضور پدر خود به عنوان مربی در کنار تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خاطرنشان کرد: کادر فنی و فدراسیون زحمت کشیدند و از پدرم برای حضور درمسابقات آسیایی دعوت کردند امیدوارم بتوانیم زحمات کادر فنی را با کسب نتایج درخشان و مدال‌های خوشرنگ جبران کنیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: