کد خبر: ۷۲۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۸۱
ملی‌پوش دسته ۸۵ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری جوانان ایران گفت: در دسته ۸۵ کیلو که وزن جدید من است رقیب خطرناکی همچون کیانوش رستمی قهرمان جهان و المپیک حضور دارد.
رقیب خطرناکی مثل کیانوش رستمی دارم/ به دلیل فاصله کم میان مسابقات جهانی و آسیایی خسته هستیمبه گزارش خبرداغ ،عباس زندی در گفت‌و‌گو با  میزان، در خصوص اردو‌های آمادگی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: برای مسابقات جهانی ۴ ماه اردو داشتیم و وزنه‌برداران توانستند پیشرفت خوبی داشته باشند اما به دلیل فاصله کم میان مسابقات جهانی و آسیایی کمی خسته هستیم.  رقابت‌های اروپایی اصلا این گونه نیست و زمان کافی برای استراحت و تمرین برای وزنه‌برداران وجود دارد اما با تدبیر حسین برخواه سرمربی تیم ریکاوری مناسبی داشتیم و بدن ملی‌پوشان به حد مطلوب رسیده است.

وی با اشاره به تغییر وزن خود از دسته ۷۷ به ۸۵ کیلوگرم تصریح کرد:  وزن ۸۵ کیلو قطعا رکورد‌های بالاتری هم می‌خواهد اما هنوز ۴ کیلوگرم وزن کم دارم، می‌خواهم با کمک کادر فنی که اطلاعات خوبی هم دارند در وزن جدید نتایج خوبی کسب کنم. رقیب خطرناکی همچون کیانوش رستمی قهرمان جهان و المپیک دارم، امیدوارم با رکورد خوب بتوانم به قول وزنه‌برداران این حریف را بگیرم.

زندی درپایان خاطرنشان کرد: باید از حسین برخواه تشکر کنم. 6 ماه است که برای دو تیم نوجوانان و جوانان زحمت می‌کشد و توانستیم در کنار او وزنه‌های خوبی بالای سر ببریم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: