کد خبر: ۷۲۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۶۵
پست‌بانک‌ایران درکنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) که طی روزهای سی‌ام تیرماه لغایت دوم مرداد سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضوری فعال دارد.
حضور پست‌بانک‌ایران در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: خدمات این بانک در نمایشگاه مذکور در قالب دستگاه‌های خودپرداز غیرنقدی(CashLess) ، خودپرداز سیار و ثابت (ATM) و سایر خدمات برای بازدیدکنندگان در سالن B38 عرضه شده و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف بانک با حضور در این غرفه، آماده پاسخگوئی به بازدیدکنندگان بوده و نشست‌های صمیمی نیز با آنان برگزار می‌کنند.
همچنین آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
گفتنی است: در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ELECOMP) طی روزهای ذکر شده، صدها فعال حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک داخلی و خارجی حضور دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: