کد خبر: ۷۲۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۳۴۲
حدود 2 ساعت پیش یک دستگاه تریلر حاوی قیر در محور تهران به دماوند در محدوده کمربندی واژگون شد که این حادثه باعث مسدود شدن بخشی از جاده و ترافیک سنگین در این جاده شد.
به گزارش خبرداغ،سردار حمیدی فرمانده پلیس راه کشور در گفت و گو با عصر ایران با بیان اینکه هم اکنون عوامل پلیس راه و راهداری برای پاکسازی جاده در محل حضور دارند گفت: فعلا یک لاین عبوری به صورت موقت برای تردد خودروها باز شده و عوامل راهداری در حال بازگشایی کامل جاده هستند و لذا از مسافرانی که در این مسیر هستند در خواست می شود کمی شکیبا باشند تا این محور به صورت کامل پاکسازی شده و باز شود.

همچنین سرهنگ نادر رحمانی ریيس مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا نیز در توضیح تکمیلی عنوان کرد: بر اثر برخورد تريلي ماك (حامل قير) با سواري تويوتا، سواري پژو 206 و سواري سمند در آزادراه تهران -  پرديس (محدوده كمربندي دماوند جنب پمپ بنزين كوثر) ترافيك اين محدوده سنگين شده است.

واژگونی تریلر حاوی قیر در محور تهران به دماوند/ترافیک سنگین +تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: