کد خبر: ۷۲۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۴۸
نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون مشترک، از انتخاب یک عضو فراکسیون زنان مجلس به‌عنوان رییس این کمیسیون خبر داد.
انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون مشترک درآمدهای پایدار شهرداری‌ها / مافی رییس، یارمحمدی و کریمی نواببه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا  ، شهرام کوسه‌غراوی  با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک درآمدهای پایدار شهرداری‌ها از برگزاری نشست روز گذشته این کمیسیون به‌منظور انتخاب اعضای هیات رییسه خبر داد و گفت: در نشست روز گذشته رای‌گیری برای انتخاب هیات رییسه برگزار شد که درنهایت خانم پروانه مافی به‌عنوان رییس این کمیسیون مشترک انتخاب شدند.

او گفت: همچنین علیم یارمحمدی به‌عنوان نایب رییس نخست و علی کریمی به عنوان نایب ریس دوم کمیسیون مشترک درآمدهای پایدار شهرداری‌ها برگزیده شدند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: علاوه بر این، بنده و آقای سیدمهدی فرشادان به‌ترتیب به‌عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون مشترک و علی‌اصغر یوسف‌نژاد نیز به‌عنوان سخنگو انتخاب شدند.

نماینده مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که انجام اقداماتی در حوزه مدیریتی شهری کارویژه اصلی این کمیسیون مشترک خواهد بود، اعلام کرد:این کمیسیون متشکل از ۲۳ نماینده از ۴ کمیسیون تخصصی مجلس است که بر این اساس ۸ نفر از اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، ۵ نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه،‌ ۶ نفر از اعضای کمیسیون عمران و ۴ نفر نیز از اعضای کمیسیون اقتصادی در این کمیسیون مشترک عضویت دارند.

کوسه‌غراوی در پایان تصریح کرد: امیدواریم پس از برگزاری نشست نخست این کمیسیون مشترک و برنامه‌ریزی درباره نحوه ورود کمیسیون به موضوعات موردنظر، برنامه و اهداف خود را تشریح و دنبال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: