کد خبر: ۷۲۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۲
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از بندر شهیدرجایی خبر داد.
بازدید ۷ عضو کمیسیون عمران مجلس از بندر شهیدرجاییبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، شهرام کوسه‌غروای، با اشاره به سفر اخیر تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس به بندرعباس اعلام کرد: در راستای بررسی مسائل حوزه حمل و نقل دریایی به اتفاق ۷ نفر از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از روز گذشته به بندرعباس آمده و از برخی زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی در این منطقه بازدید به عمل آوردیم.

او گفت: علاوه بر بنده، محمدرضا رضایی‌کوچی رییس کمیسیون عمران و آقایان مجید کیانپور، علیم یارمحمدی، محمدرضا ملکشاهی‌راد و حسین هاشمی در این سفر حضور دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این سفر همچنین آقای سعیدنژاد معاون وزیر راه و شهرسازی نیز نمایندگان را همراهی می‌کند و این درحالی است که از شب گذشته که به منطقه آمدیم، بازدیدهای خود را آغاز کردیم و امروز هم از بندر شهیدرجایی بازدید به عمل آوردیم.

نماینده مینودشت و کلاله در مجلس دهم با ابراز امیدواری نسبت به انجام اقدامات موثر به‌منظور کمک به وضعیت حمل و نقل دریایی این منطقه و دیگر نقاط کشور خاطرنشان کرد: البته کمیته حمل و نقل دریایی به ریاست آقای هاشمی نیز تشکیل شده که امیدواریم بتوانیم در این مسیر اقدامات موثری به انجام برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: