کد خبر: ۷۲۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۰۴
فرمانده انتظامی استان فارس اظهارات منتسب به خود در خصوص نمایندگان مجلس را تکذیب کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهارات منتسب به خود را تکذیب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تکذیب گزارش برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر استفاده عده‌ای از پول‌های کثیف حاصل از قاچاق، اعلام کرد: چنین مطلبی هرگز گفته نشده است و در خبر مذکور در واقع بحث در خصوص لزوم افزایش هزینه‌های جرم در مواجهه با سوداگران مرگ، قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین ایجاد و افزایش قوانین بازدارنده در حوزه برخورد با پدیده شوم قاچاق و قاچاقچیان بوده است.

در بخشی از خبر اصلی، آمده است: مواد مخدر فتنه و تاکتیک بسیار پیچیده دشمنان علیه کشور ما است؛ قاچاق و مواد مخدر اقتصاد جامعه رادچار مشکل می‌کند و تأثیر مخربی بر اقتصاد، اشتغال جوانان و بنیان خانواده‌ها دارد. هزینه ارتکاب جرم برای قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان پایین بوده و قدرت بازدارندگی و پیشگیری لازم از ارتکاب به جرم را ندارد.

انتظار می‌رود خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه، رسالت آگاهی بخشی به مردم و شفافیت و صداقت در انتشار اخبار را که از ارکان فعالیت‌ خبری است، همواره مد نظر داشته باشند.

بر اساس این گزارش صبح امروز اللهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی نسبت به اظهارات فرمانده انتظامی استان فارس پیرامون نمایندگان مجلس تذکر داد و پس از آن مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، عنوان کرد، در صورتی که این مقام ناجا چنین اظهاراتی کرده، مجلس اقدام قانونی را انجام خواهد داد، همچنین سایر نمایندگان نیز مواضعی را در این خصوص مطرح کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: