کد خبر: ۷۲۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۷
در دیدار جابری انصاری و المعلم مطرح شد؛
معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه با وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد.
تقدیر سوریه از نقش ایران در استقرار ثبات و آرامش در این کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد ایران در روند آستانه که به منظور گفت‌وگو و رایزنی با مقامات عالی سوریه پیرامون آخرین تحولات منطقه و روند مذاکرات بین‌المللی سوریه، شب گذشته وارد دمشق شده است، امروز با ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

جابری انصاری و المعلم با توجه به مذاکرات آستانه و توافق آتش‌بس در جنوب سوریه و مذاکرات ژنو در مورد تحولات و برنامه‌های آتی دو کشور در ابعاد مختلف از جمله مبارزه با تروریسم در سوریه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرف سوری با تقدیر از نقش جمهوری اسلامی ایران در استقرار ثبات و آرامش در این کشور، از حمایت‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی و به ویژه در مذاکرات دو و چندجانبه در آستانه تقدیر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: