کد خبر: ۷۲۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
محسن هاشمی: به خاطر حفظ انسجام شورا کاندیدا شهرداری نشدممحسن هاشمی عضو شورای شهر تهران دلیل برکناری اش به عنوان کاندیداتوری شهرداری تهران گفت:قبل از رای گیری در مورد هفت گزینه، از همکاران خود در شورا ، درخواست کردم که فردی نام بنده را بعنوان گزینه شهرداری تهران مطرح نکند. دلیل آن هم ماهیت شوراست که یک فعالیت جمعی است و حفظ انسجام شورا مهمترین اصل برای کارایی شوراست.

به گزارش خبرداغ، محسن هاشمی در گفت وگو با شفقنا اظهار داشت: پیش از این اکثر اعضای شورا ،تمایل داشتند که در بررسی گزینه های شهرداری تهران ، فردی از درون شورا مطرح نباشد ، بنابراین قبل از رای گیری در مورد هفت گزینه، از همکاران خود در شورا ، درخواست کردم که فردی نام بنده را بعنوان گزینه شهرداری تهران مطرح نکند. دلیل آن هم ماهیت شوراست که یک فعالیت جمعی است و حفظ انسجام شورا مهمترین اصل برای کارایی شوراست البته همچنان معتقدم برنامه محوری بجای شخص محوری ، باید در دستور کار شورا قرار گیرد وابتدا برنامه شورای منتخب برای مدیریت شهری تدوین شده ومتناسب با برنامه، مجری انتخاب گردد اما با توجه به نظر اکثریت، ابتدا گزینه های اصلی مشخص شدند تا آنها برنامه خود را به شورا ارائه کنند وسپس شورا انتخاب کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: