کد خبر: ۷۲۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۲
رنجبرزاده در صحن قرائت کرد:
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نامه ۲۱۴نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از عملکردی وزیر نفت و تداوم وزارتش در کابینه دولت دوازدهم را قرائت کرد.
متن نامه ۲۱۴ نماینده مجلس به روحانی در حمایت از عملکرد زنگنه در وزارت نفت

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اکبر رنجبرزاده در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه نمایندگان خطاب به رییس‌جمهوری در راستای حمایت از سیاست‌های نفتی دولت و عملکرد بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت کابینه یازدهم را قرائت کرد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اکنون پس از چهار سال تلاش مجدانه مهندس زنگنه در وزارت نفت و در آستانه تشکیل دولت دوازدهم شاهد به بارنشستن دستاوردهای وزارت نفت در سال‌های گذشته هستیم.

او اضافه کرد: این دستاورد‌ها به خوبی نشان داد که جنابعالی چرا در روز معرفی وزرا و اخذ رای اعتماد از مجلس قبلی فرمودید در وزارت نفت نیاز به یک مرد کهنه کار و با تجربه داریم، دو نفر برای این وزارتخانه برگزیدیم خود آن‌ها گفتند در شرایط فعلی بهترین گزینه مهندس زنگنه است، با گروه خودمان نیز که بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که هیچ گزینه‌ای بهتر از وی نداریم، شما فقط پارس جنوبی را در دوره آقای زنگنه با دوره بعد از وی مقایسه کنید و نیاز به هیچ دلیل دیگری نیست.

نماینده اصولگرای زنجان در قرائت بخش دیگری از این نامه یادآور شد: بسیار خرسندیم که در پایان چهار سال فعالیت بی‌نظیر مهندس زنگنه و همکارانشان، وزارت نفت دستاوردهایی همچون بازگشت ایران به جایگاه قبل از تحریم در اوپک، افزایش سهم تولید ایران همزمان با کاهش تولید و طراحی جدید قراردادهای نفتی که تامین کننده منافع ملی و نیازهای توسعه و گواه توفیق در برجام نفتی است را به همراه داشته است.

رنجبرزاده بخش پایانی این نامه را به این شرح قرائت کرد: امیدواریم در سال‌های پیش‌رو با حمایت مجلس دهم و تکیه بر تجارب و توانمندی آقای زنگنه شاهد توسعه صنعت نفت و اقتصاد ملی کشور باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: