کد خبر: ۷۲۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۶
تغییر نام ایستگاه‌ها و خیابان‌ها هویت اماکن را از بین می‌برد. به همین دلیل معتقدم نیازی به تغییر نام‌ها نیست.
رأی نهایی شورای شهر به تغییر نام بزرگراه نیایش به اعضای شورای شهر تهران به تغییر نام بزرگراه نیایش به نام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رأی موافق دادند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی این شورا به نامگذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در محدوده بزرگراه نیایش حد فاصل بزرگراه شهید آیت الله صدر تا بزرگراه سرلشگر شهید آب شناسان رأی دادند.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تغییر نام ایستگاه‌های مترو هزینه‌های زیادی در بر دارد. به همین دلیل درخواست‌ دارم ایستگاه‌ها با همان نام قبلی خوانده شوند.

ولی الله شجاع پوریان نیز در خصوص تغییر نام‌ها، گفت: تغییر نام ایستگاه‌ها و خیابان‌ها هویت اماکن را از بین می‌برد. به همین دلیل معتقدم نیازی به تغییر نام‌ها نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: