کد خبر: ۷۲۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۶
سخنگوی دولت تاکید کرد: ملاک ما برای حضور در کابینه جنسیت نیست بلکه شایستگی است. گمانه‌زنی‌هایی که گفته می‌شود درست نیست.
معیار حضور در کابینه، جنسیت نیست/آقای روحانی زیرک است/ حضور جوانان در کابینه دوازدهم حتمی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه  ادعایی در مورد سهم خواهی اصلاح طلبان از کابینه مطرح می‌شود و متاسفانه برخی از مشاوران آقای رییس‌جمهور هم به این ادعا دامن می‌زنند این را چقدر تایید می‌کنید، گفت: تا این لحظه هیچ چیزی قطعی نیست و آقای رئیس‌جمهور در حال ارزیابی هستند.فراکسیون امید نمایندگان مردم در مجلس هستند و در دیداری که با رییس جمهور داشتند نکاتی را گفتند و این فشاری بر رییس‌جمهور نیست و این سخنان درست نیست.

نوبخت عنوان کرد: ۳۰ سال است که رئیس جمهور را می‌شناسم و در فراز و نشیب‌های سیاسی کنارش بودم او انسان مقاومی است و مطالبات مردم برایش اولویت دارد و فشار جریان‌های سیاسی بر اقدمات او موثر نخواهد بود.

او تاکید کرد: فشارهای که گفته می‌شود بر انتخاب رییس‌جمهور تاثیر ندارد و با سایر قوا همکاری خواهند داشت. آقای روحانی زیرک است و می‌داند اتفاقات چگونه رقم می‌خورد.

نوبخت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس اعلام کردند که حضور زنان در کابینه منتفی شده آیا این مساله صحت دارد، گفت: ملاک ما برای حضور جنسیت نیست بلکه شایستگی است. گمانه زنی‌هایی که گفته می‌شود درست نیست.

او ادامه داد: جوانان حتما در کابینه دوازدهم حضور خواهند داشت، اما تجربه باید در کنار جوانان باشد مردم انتظار دارند کسانی زمام امور را به دست بگیرند که این راه پر پیچ و خم را به درستی طی کند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: کابینه دوازدهم باید به دور از نگاه جنسیتی بسته شود. نیروهای جوان به دولت قطعا کمک خواهند کرد اما تجربه بزرگان هم باید در کنار آنان باشد


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: