کد خبر: ۷۲۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۹۲۶
با هدف توسعه صنعت گردشگري در جزيره كيش
بهره برداري از هتل پنج ستاره ويدا با حضور معاون اول رييس جمهور آغاز شد.
هتل 5 ستاره ويدا با حضور معاون رييس جمهور در كيش به بهره برداري رسيدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، اين هتل پنج ستاره كه با سرمايه گذاري 1 هزار و 740 ميليارد ريالي بخش خصوصي در جزيره كيش ساخته شده است ششمين طرح عمراني و گردشگري كه عصر امروز و با حضور اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور، عباس آخوندي وزير راه و شهر سازي، اكبر تركان مشاور رييس جمهور و دبير شورايعالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و علی اصغر مونسان مدير عامل و ريس هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش به بهره برداري رسيد.

هتل 5 ستاره ويدا با زير بناي 17 هزار و 800 متر مربع در زميني به مساحت 7 هزار و 500 متر مربع ساخته شده است. اين هتل 5 ستاره با معماري زيبا و با هدف افزايش ظرفيت پذيرش مسافر و ارتقاء سطح خدمات گردشگري در جزيره كيش ساخته شده و داراي 144 اتاق و 320 تخت اقامتي است. كه در مدت زمان 48 ماه ساخته شده و به بهره برداري رسيده است.

بهره برداري از 7 طرح عمرانی، گردشگري و اقتصادي در جزيره كيش و همچنين بهره برداري از فرودگاه و بندرگاه هندورابي  و بازديد از روند اجراي چندين طرح در دست اجرا در منطقه از برنامه های سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهور به جزيره كيش است.

مجموعه فرهنگي و تفريحي آواي خليج فارس با بزرگترين آبنماي موزيكال دريايي آخرين طرح گردشگري است كه امروز و در نخستين روز سفر معاون رييس جمهور به جزيره كيش به طور رسمي به بهره برداري مي رسد.

فردا نيز فرودگاه و بندرگاه هندورابي با حضور دكتر جهانگيري به بهره برداري خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: