کد خبر: ۷۲۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۳
وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران:
وزیر دادگستری تاکید کرد: دستگاه قضایی نباید تحت نفوذ و حمایت‌های شایبه‌انگیز کسی باشد.
دستگاه قضایی نباید تحت نفوذ و حمایت‌های شایبه‌انگیز باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی روز پنج‌شنبه و جمعه نشستی در مشهد مقدس برای مبارزه با قاچاق کالا و و مواد دخانی داشت اما شنیده شده با دستور شما تعزیراتی‌ها محل هتل و همایش را ترک کردند زیرا فهمیدند که یک اسپانسر خصوصی پشت سر این ماجرا بوده است، جزییات بیشتر در این مورد چه بوده است؟ گفت: تصور این بود که منابع از طریق دستگاه‌های دولتی تامین شده اما به بنده اطلاع دادند که گویا یک شرکت خصوصی این همایش را ترتیب داده و منابع آن خصوصی و از طریق اسپانسر بوده است.

او افزود: با مطلع شدن از این موضوع، به همکاران دستور دادم محل هتل را ترک کنند و همایش را در جای دیگری برگزار کنند. همچنین پول هتل اول را هم دادیم تا شایبه‌ای نباشد زیرا دستگاه قضایی نباید تحت نفوذ و حمایت‌های شایبه‌انگیز باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: