کد خبر: ۷۲۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۲
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که برای برگزاری سوپرجام تاریخی پیشنهاد نداده‌اند، اما در حال رایزنی هستند تا هم در سوپرجام و هم در دربی به میدان بروند.
طاهری: در حال رایزنی هستیم هم در سوپرجام شرکت کنیم هم در دربیبه گزارش خبرداغ، علی اکبر طاهری درباره اینکه تکلیف برگزاری دربی در آلمان و سوپر جام چه می‌شود، اظهار داشت: همانطور که در اطلاعیه باشگاه اعلام کردیم، هم در سوپر جام به میدان می‌رویم، هم در دربی.

 

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به همزمانی مسابقات (دربی 31 تیر و سوپرجام 30 تیر) چگونه امکان برگزاری هر دو دیدار وجود دارد، گفت: در دستور کار ما است که دربی برگزار شود. همزمان در حال رایزنی هستیم تا در بازی سوپر جام هم شرکت کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ که گفته بود پرسپولیس درخواستی برای برگزاری سوپر جام نداده است، گفت: شاید منظورشان درخواست کتبی بوده، اما صحبت‌های‌مان را در این زمینه انجام داده‌ایم و کارها در حال هماهنگ شدن است.

 

طاهری در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس تاریخ 28 تیرماه را برای سوپر جام پیشنهاد داده است، عنوان کرد: فعلاً تاریخی نداده‌ایم و فدراسیون و سازمان لیگ باید زمان را مشخص کنند. در حال رایزنی‌ در این باره هستیم.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: