کد خبر: ۷۲۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۸۶۹
لیلا بلوکات از جواد رضویان، مهدی طارمی و محسن مسلمان دعوت کرد به چالش دیدن نمایش «بلک‌لایت لند» بپیوندند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از بازیگران نمایش «بلک‌لایت لند 2» در صفحه اینستاگرامش نوشت: «سلام. ممنونم از حميد عالی‌مقدم طراح، نويسنده و كارگردان «بلک‌لايت لند» بابت دعوت من و بچه‌هام برای اجرای بی‌نظيرشون خسته نباشيد همگی و اينكه من در چالش ديدن اين اجرا آقای جواد رضويان و مهدی طارمی و محسن مسلمان رو دعوت ميكنم و به دوستان ديگر هم توصيه ميكنم كه اين اجرا رو ببينند و از اين جوونهای هنرمند حمايت كنند. سپاس از دوشنبه تا جمعه هر شب ساعت هشت مجتمع كوروش.»

«بلک‌لایت لند 2» نام نمایشی است به کارگردانی حمید عالی‌مقدم که در پردیس سینمایی کوروش روی صحنه می‌رود و در خلاصه داستانش آمده است: «در ادامه «بلک‌لایت لند 1» این بار نویسنده داستان پس از دو ماه انتظار و تلاش برای سر و سامان دادن به زندگیش منتظر بازگشت همسرش است و خود را برای زندگی جدید در کنار او آماده می‌کند..همه چیز خوب پیش می‌رود اما غافل از این که...»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: