کد خبر: ۷۲۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۵۰
باشگاه نفت تهران مخالفت خود را با لغو یا تعویق دیدار سوپرجام اعلام کرده است.
مخالفت باشگاه نفت تهران با لغو یا تعویق دیدار سوپرجام/ پرسپولیسی‌ها در فشاربه گزارش خبرداغ،کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که دیدار سوپرجام بین تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران ساعت 21 روز جمعه، 30 تیرماه برگزار خواهد شد. این در حالی است که اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تلاش می‌کند دیدار دوستانه‌ای بین این دو تیم در آلمان برگزار کند و اعلام شده این بازی 31 تیرماه برگزار می‌شود.

 

با این حال برگزاری دیدار سوپرجام به یکی از دغدغه‌های باشگاه پرسپولیس تبدیل شده و عدم حضور این تیم در دیدار مقابل نفت ممکن است عواقبی را برای سرخپوشان به همراه داشته باشد. از سوی دیگر باشگاه نفت نیز به سازمان لیگ اعلام کرده مخالف هر اتفاقی از جمله لغو یا تعویق دیدار سوپرجام است که با این شرایط پرسپولیسی‌ها حسابی تحت فشار قرار گرفته‌اند و باید دید تکلیف دربی اروپایی چه خواهد شد.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: