کد خبر: ۷۲۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
تعداد بازدید: ۲۵۵
دولت پاکستان روز چهارشنبه دستور اجرای قانون معروف به 'بند 144' را صادر کرد که بر اساس آن، هرگونه تجمع بالای پنج نفر یا هرگونه راهپیمایی و تظاهرات در اماکن عمومی و معابر پایتخت ممنوع است.
تجمع بالای 5 نفر در پایتخت پاکستان ممنون شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، اجرای این قانون در شرایط خاص از سوی دولت ابلاغ می شود و این بار، دولت اعلام کرده است که این قانون از امروز به مدت دو ماه باید در تمام اسلام آباد اجرا شود.

دستور دولت پاکستان برای اجرای بند 144 در شرایطی صادر شده است که این روزها و پس از اعلام گزارش کمیته تحقیقات ویژه بررسی پرونده اتهام فساد مالی معروف به 'اسناد پاناما' علیه نخست وزیر پاکستان و اعضای خانواده اش، احتمال برگزاری تجمع ها و تظاهرات های اعتراض آمیز از سوی احزاب مخالف دولت برای تحت فشار قراردادن نخست وزیر وجود دارد.

گزارش کمیته یاد شده حاوی مطالب و بندهایی است که خوشایند نواز شریف و اعضای خانواده او نیست. این کمیته در گزارشی که اخیرا و در پایان تحقیقاتش به دادگاه عالی ارجاع داد، اعلام کرد که اختلاف زیادی بین دارایی های نخست وزیر و اعضای خانواده وی با منابع درآمد آنها وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: