کد خبر: ۷۲۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۷۳
فتاحی عنوان کرد؛
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد در صورتی که پرسپولیسی‌ها در بازی سوپرجام حاضر نشوند، با آنها به صورت قانونی برخورد خواهد شد.
جریمه پرسپولیسی‌ها در صورت عدم حضور در سوپرجامبه گزارش خبرداغ ، سعید فتاحی در خصوص تصمیم اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی دوم اروپایی در آمستردام که تاریخ آن هم 30 تیرماه اعلام شده است، به تسنیم گفت: آنها این موضوع را اعلام کرده‌اند، اما قطعی نیست، چون ما در تاریخ یادشده باید بازی سوپرجام را برگزار کنیم و زمان انجام این بازی از مدت‌ها پیش اعلام شده است.

 

وی افزود: اگر پرسپولیسی‌ها برای بازی سوپرجام حاضر نشوند، جریمه خواهند شد و طبق قانون با آنها برخورد می‌شود. بازی سوپرجام همه جای دنیا برگزار می‌شود و یک امر طبیعی است. البته این‌طور هم که گفته می‌شود نیست، چون پرسپولیسی‌ها می‌آیند و بازی می‌کنند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: