کد خبر: ۷۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
تعداد بازدید: ۴۵۹
انتظار همه مردم ایران، پایاندهی به هر گونه اهانت به منتخب ملت است. حامیان رئیس جمهور، از تمامی مسئولین کشور در همه سطوح و از طرفداران رقیب رئیس جمهور می خواهند با درک عمیق از موقعیت بسیار حساس کشور و در نظر گرفتن ضرورت های آتی در زمینه استفاده از فرصت ها برای ساماندهی نارسایی ها و رفع مشکلات اساسی و ایجاد فرصت های چشم گیر اشتغال برای لشکر عظیم بیکاران كشور و برداشتن گام های متین و استوار و سریع در مسیر توسعه پر شتاب همه جانبه و استقرار اصلاحات اعتدالی، رئیس جمهور منتخب مردم را یاری دهند.
پيرموذن: پایاندهی بی مهری به رئیس جمهور، خواست ملی استکمال الدین پیرموذن: دوستداران رئیس جمهور نمی توانند نگرانی شدید خود را از موج فزاینده آشکار فضاسازی و تخریب علیه منتخب ملت که هدفی به جز تضعیف رئیس جمهور، مقام دوم کشور که هم اکنون مهم ترین پایگاه موثر اصلاحات اعتدالی به شمار می رود نداشته و ندارند را بیان نمایند. 

به گزارش سرویس سیاسی خبرداغ؛ نماینده سابق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران در ادامه حرکت انقلاب اسلامی و برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت، اراده خود مبنی بر تحقق کامل آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی را به منضه ظهور رساند. توفیقات مهمی که طی چهار سال گذشته هم در عرصه های داخلی و خارجی در پرتو این حرکت عظیم کشور و نظام شده است، شاهد صادقی بر حقانیت این راه است.

پیرموذن در ادامه افزود: با کمال نا باوری در عصری که ،اصل قانونگرایی مورد قبول همه افراد و گروهها ، حتي خود قانون شکنان حرفه ای نیز قرار گرفته است. اظهارات ناصواب برخی از شخصیت های حقیقی و حقوقی حامی رقیب رئیس جمهور در مورد جایگاه و شان رئیس جمهور، نه تنها موجب ایجاد دغدغه و دل نگرانی در افکار عمومی شده است، بلکه سبب وهن نظام در بین المللی نیز گشته است .

این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه نمود: قطعا به یاری خدا و حمایت همه جانبه مردم، این جسارتها در حق رئیس جمهور، مسئول اجرای قانون اساسی، ره به جایی نخواهد برد، لیکن این روزها، که جامعه بیش از هر زمان دیگری به ثبات و اقتدار و امنیت نیازمند است و حفظ وحدت و انسجام ملی با توجه به تهديدهای خارجی و حضور آنان در حاشیه مرزهای آبی و خاکی کشور و نیز حضور تکفیری های داعشی در داخل ایران و کشور های همجوار، بیش از هر زمان دیگری، به عنوان ضرورت می بایست سر لوحه فعالیت های مجموعه دلسوزان نظام قرار گیرد، اینگونه اظهارات اختلاف بر انگیز و برخوردهای غیر اصولی، هزینه های اداره کشور را افزایش و به منافع نظام و کیان لطمات فراوان وارد می کند‌ . 

پیرموذن در پایان افزود: انتظار همه مردم ایران، پایاندهی به هر گونه اهانت به منتخب ملت است. حامیان رئیس جمهور، از تمامی مسئولین کشور در همه سطوح و از طرفداران رقیب رئیس جمهور می خواهند با درک عمیق از موقعیت بسیار حساس کشور و در نظر گرفتن ضرورت های آتی در زمینه استفاده از فرصت ها برای ساماندهی نارسایی ها و رفع مشکلات اساسی و ایجاد فرصت های چشم گیر اشتغال برای لشکر عظیم بیکاران كشور و برداشتن گام های متین و استوار و سریع در مسیر توسعه پر شتاب همه جانبه و استقرار اصلاحات اعتدالی، رئیس جمهور منتخب مردم را یاری دهند. 
كمال الدين پيرموذن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: