کد خبر: ۷۲۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۴
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران خبر داد:
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: شبکه بانکی کشور با هدف حمایت از بخش تولید و کمک به افزایش اشتغال و رشد اقتصادی کشور، سرمایه در گردش 10 هزار بنگاه اقتصادی را تامین می کند.
تامین مالی 10 هزار بنگاه اقتصادی توسط شبکه بانکیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در بازدید از اداره امور شعب استان سیستان و بلوچستان این بانک با اشاره به نقش موثر شبکه بانکی در اجرای سیاست های دولت تاکید کرد: در سال جاری طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی حداقل 60 درصد توسط شبکه بانکی کشور تامین مالی می شوند و تامین مالی پنج هزار واحد اقتصادی هم از محل منابع داخلی در اولویت شبکه بانکی کشور قرار دارد.

 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد:پیش بینی می شود اجرای این طرح ها نیاز به 300 هزار میلیارد ریال تسهیلات دارد.از این میزان تسهیلات، 200 هزار میلیارد ریال برای سرمایه در گردش و تامین مالی طرح های نیمه تمام و 100 هزار میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی واحدهای اقتصادی که از توجیه فنی ، مالی و اقتصادی برخوردار هستند،در نظر گرفته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: