کد خبر: ۷۲۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۲۵۲
کمیته آزادسازی مشروط در اسرائیل به آزادسازی زودهنگام ایهود المرت رای داد.
شالنی، ایلوز، وکیل مدافع ایهود المرت،امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، کمیته آزادسازی مشروط در اسرائیل تصمیم گرفت، المرت زودتر از موعد آزاد شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روزنامه القدس العربی، وی گفت: کمیته تمامی دلایل ما را قبول کرد و المرت یکشنبه آزاد می‌شود و وزارت دادگستری می‌تواند درخواست تجدیدنظر بدهد.

جدیدترین عکس نخست‌وزیر سابق اسرائیل در زندان/ اولمرت یکشنبه آزاد می‌شود+تصویر

این در حالی است که عکس‌های خف بار ایهود المرت امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این عکس‌ها وضعیت رقت بار و فلاکت بار نخست وزیر پیشین اسرائیل را به تصویر می‌کشد که در یک زندان اسرائیلی دشوارترین روزهای زندگی خود را سپری می‌کند.

آن طور که از این عکس‌ها بر می‌آید المرت بسیار پیر و سالخورده و ناتوان شده است و در حالی که به دوربین نگاه می‌کند در ظروف یکبار مصرف غذا می‌خورد، به نحوی که انسان نمی‌تواند باور کند که صاحب این عکس‌ها همان ایهود المرت نخست وزیر پیشین اسرائیل است.

المرت به اتهام فساد مالی و کلاهبرداری به ۱۹ ماه حبس محکوم شده است.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: