کد خبر: ۷۲۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش ۲۰۰۰ تومانی در مقایسه با روز قبل یک میلیون و ۲۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و دلار آمریکا همچنان در کانال ۳۷۰۰ تومان در نوسان است.
جدیدترین قیمت‌ها از بازار سکه و ارزهر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ثبات نسبی نسبت به دیروز ۱۱۵ هزار و ۷۳۳ تومان در بازار فروخته می‌شود. همچنین در میان دیگر اقلام سکه، نیم سکه ۶۴۸ هزار تومان، ربع سکه ۳۷۸ هزارتومان و سکه گرمی ۲۵۲ هزار تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر اونس برای معاملات در بازارهای جهانی طلا ۱۲۵۲ دلار داد و ستد می‌شود.

در بازار ارز نیز دلار آمریکا ۳۷۶۴ تومان، یورو ۴۳۶۰ تومان، پوند انگلستان ۴۹۲۸ تومان، لیر ترکیه ۱۱۰۹ تومان، یوان چین ۵۷۳ تومان و درهم امارات ۱۰۲۹ تومان عرضه می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، همچنین دلار مبادله‌ای نیز در بازار امروز ۳۲۴۹ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: