کد خبر: ۷۲۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۳۱۴
تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان در دومین مبارزه خود برابر نماینده بلژیک به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.
دومین پیروزی پارسا در شیاپ‌چانگ جهانی مقابل آسمانیبه گزارش خبرداغ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بيست‌وسومين دوره مسابقات قهرماني جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیر) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده و تا روز جمعه (9 تیر) ادامه دارد.
 
امروز (پنج‌شنبه) و در ششمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 57- کیلوگرم گروه زنان و 63- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

هوگوپوش وزن چهارمی کشورمان در دومین مبارزه برابر «راحله آسمانی» تکواندوکار بلژیک قرار گرفت و توانست با شکست (16 بر 12) این تکواندوکار راهی مرحله سوم شود.

طیبه پارسا نماینده وزن 57- کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه به مصاف «باناسا دیومانده» از ساحل عاج، دارنده مدال برنز قهرمانی آفریقا 2012 و 2014 رفت و با نتیجه 12 بر 3 به برتری رسید.

وی در ادامه باید به مصاف «پاتریکجا آدامکیوسز» از لهستان دارنده مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی اروپا برود.

گفتنی است؛ ملی‌پوشان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: