کد خبر: ۷۲۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۹۶۲
الشیخه موزه همسر امیر سابق قطر با هزینه‌ای ۸۰۰ هزار دلاری عمل زیبایی روی سر خود انجام داد و برای آنکه رفت و آمدش لو نرود، یک راننده خاص با هزینه ۲۰۰ هزار دلار استخدام کرد تا او را از مسیرهای خاص به کلینیک زیبایی در لندن ببرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،الشیخه موزه همسر امیر سابق قطر با هزینه‌ای ۸۰۰ هزار دلاری عمل زیبایی روی سر خود انجام داد و برای آنکه رفت و آمدش لو نرود، یک راننده خاص با هزینه ۲۰۰ هزار دلار استخدام کرد تا او را از مسیرهای خاص به کلینیک زیبایی در لندن ببرد.

پایگاه خبری النخیل عراق به نقل از منابع آگاه خود نوشت، خانم الشیخه موزه تنها در یک قلم حدود ۶۰۰ میلیون دلار به مجله واتینی فایر رشوه پرداخت کرد تا وی را به عنوان خوش‌تیپ‌ ترین زن در سال ۲۰۱۱ معرفی کند، او کارلا برونی همسر نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه را مهمترین دشمن خود می‌دانست و تنها ۲۰۰ میلیون دلار هزینه کرد تا خانم رانیا عبدالله همسر شاه اردن را از لیست ۱۲ زن تاثیرگذار جهان خارج کند، چرا که به وی به شدت حسادت می‌کند.

این زن پولهای کلانی خرج کرد تا زیباترین زن معرفی شود/عکس

لباس 1

منابع آگاه بر این باور هستند که دلیل اصلی این امر را باید در تحقیر رسانه‌های غربی در نحوه لباس پوشیدن خانم موزه جستجو کرد که به همراه همسرش سفری دوره‌ای را به کشورهای اروپایی ترتیب داده بود.

یکی از کارکنان در پایگاه خبری نقودی در همین رابطه می گوید که شیخه موزه مبلغ یک میلیون دلار به این پایگاه داد تا خبر وی را در رسیدن به جایگاه دوم خوش‌تیپ‌ترین زنان بعد از کارلا برونی منتشر کند و این خبر را برای چند ماه در صدر اخبار خود داشته باشد و بسیاری از کشورها نیز آن را منتشر کند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: