کد خبر: ۷۲۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۷
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات کرمانشاه 2 جاعل چک پول های تقلبی در شهرستان کرمانشاه دستگیر شدند
کشف چک پول های تقلبی در کرمانشاهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر حضور 2 جوان مشکوک در محله مسکن کرمانشاه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.
 
وی اظهار کردد: با انجام اقدام های ویژه پلیسی و کنترل محله ماموران موفق به شناسایی آنها در داخل یک دستگاه پراید شدند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودرو، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 425 قطعه چک پول 500 هزار ریالی کشف شد.
 
این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه 212 میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
وی افزود: از همشهریان انتظار داریم که در هنگام رد و بدل کردن چک پول دقت و احتیاط را مبنای کار خود قرار دهند تا دچار فریب کلاهبرداران نشوند، چرا که همواره متخلفانی هستند که سعی در کلاهبرداری از مردم دارند.
 
فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: از عموم مردم می خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به 110 گزارش تا در کم ترین زمان ممکن به مشکلات و گزارشات رسیدگی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: