کد خبر: ۷۲۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۶۴۷
فال روزانه پنجشنبه 8 تیر 1396
متولد فروردین : درست در زمانی که ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حرکت آن هماهنگ کنید. اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی که برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم کنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند که در ذهنتان کاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید.

متولد اردیبهشت : زمانی که همه چیز در زندگی از آن رو به این رو می‌شود، ممکن است که شما در نقش یک کشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آنگونه که به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران کننده نیست، برای اینکه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را که برای کامل کردن هدفهایتان به آنها نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هرجهت نمی‌توانید بررسی کنید که افراد دیگر چه واکنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را که برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری که در زندگیتان است بدهید.

متولد خرداد : برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

متولد تیر : شما اکنون طرز فکری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حرکات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد که نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌کنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌کند، درحالیکه کار کردن دیگران را با شما سخت کرده است. کناره گیری کردن کمی می‌تواند به بهبود اوضاع کمک کند ولی کاملاً آن را درست نخواهد کرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش کنید.

متولد مرداد : کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

متولد شهریور : شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر… این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

متولد مهر : ممکن است امروز برای لحظاتی زندگی به نظرتان شیرین و دوست داشتنی بیاید، ‌با وجود اینکه مسائل و مشکلات زیادی دارید اما دوست ندارید که روزتان را برای فکر کردن به آنها هدر بدهید. باید کاری کنید تا جریان کارهایتان را کند و آرام کند اما احتمالا اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانید به هدف تان برسید. زمانی که نمی‌دانید چکار باید بکنید بشدت گیج و دستپاچه می‌شوید. اما بتوانید اگر مسیر خود را در روزهای آینده تغییر دهید استرس و فشار روحی را کاهش می‌دهید. پس لازم نیست همین الان تصمیم مهمی‌بگیرید.

متولد آبان : امروز اوضاع مالی تان به هم ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، باز هم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

متولد آذر : شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

متولد دی : حتی اگر شما اخیرا در محل کارتان اوقات سخت و دشواری را تجربه کرده باشید امروز احتمالا در رابطه با آن چه اتفاق افتاده احساس بهتری دارید. متاسفانه تغییر احساسات درونی شما ممکن است توسط این افکار شما که از اشتباه دوری کنید تاثیر گرفته باشد. مطمئن شوید که به اشتباه انکار و تکذیب دچار نشوید و بدین ترتیب میتوانید تمام روز خود را از نگرانی و اضطراب رهایی بخشید. بهتر است که کنترل فشارها و استرس‌های خود را در دست بگیرید و به جای اینکه وانمود کنید همه چیز مرتب است این وضعیت را مدیریت کنید.

متولد بهمن : الان زمان خوبی است که آن اصول اساسی که زندگی کاری‌تان را موثر و مفید می‌سازد را بنا کنید. اگر بتوانید کمتر تمایلات خود را بیان کنید، می‌تواند به پیشرفت شما در یک موقعیت اجتماعی کمک می‌کند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و میتواند شما را به اوج برساند. اینکه شما در روزهای آینده با این انرژی آتشین خود چه کار می‌خواهید بکنید، انتخاب خودتان است. اما به یاد داشته باشید که عمق و شدت این اشتیاق مهم است تا شما موفق شوید در غیر این صورت شما بسرعت تمایل تان را از دست خواهید داد.

متولد اسفند : امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: