کد خبر: ۷۲۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۲
بمنظور بررسی وضعیت برخی از شعب مدیریت منطقه دو تهران و سامانه جدید بانک، دکتر فرحی از شعبه‌های فلاحی و مفتح بازدید کردند.
بازدید مدیرعامل پست‌‌بانک ایران از شعب فلاحی و مفتحبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست بانک : در این دیدار و بازدید مدیرعامل بانک ضمن تصریح بر رعایت اصول مشتر‌ی‌مداری و نقش آن در جلب و حفظ مشتریان، بر نظم و انضباط اداری، آراستگی ظاهری شعب، ایجاد فضای مناسب برای مشتریان ویژه بانک و همچنین راه‌اندازی و فعال‌سازی پایگاه‌های شبانه‌روزی 24×7 تأکید و برخی از پرونده‌های تسهیلاتی و سپرده‌ای مشتریان شعب فوق را از نزدیک رویت و توصیه‌ها و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.
وی همچنین ضمن تآکید بر تغییر رسالت بانک به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و خرده‌بانکدار کشور گفت: فضای مناسب شعب همواره نقش ماندگاری در اذهان مشتریان بانک خواهد داشت. لذا نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی، ایجاد فضای مناسب برای مشتریان ویژه بانک جهت معرفی هرچه بیشتر خدمات نوین بانکی به آنان، فعال سازی شعب 24×7 همواره ضامنی برای وفاداری آنان به این بانک مردمی خواهد بود.
گفتنی است: دکتر فرحی در این بازدید وضعیت سپرده‌ها و پرونده‌های تسهیلاتی مشتریان را رویت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: