کد خبر: ۷۲۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
تعداد بازدید: ۳۳۶
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی:
سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده نیروي انتظامي بيان داشت: ماموريت بانک قرض الحسنه مهر ايران توجه به مسئوليت هاي اجتماعي دولت و سازمان ها مي باشد و بدون آنکه به سود آوري فکر كند به دنبال ارائه خدمات بهينه و مطلوب است تا رضايت اقشار زحمتكش جامعه را كسب نمايد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران و نیروی انتظامی در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي داراي بستر مشترک همکاري مي باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سردار سلیمانی با اشاره به تلاش هاي کارکنان نيروي انتظامي براي برقراري ثبات و امنيت داخلي گفت: پرسنل ناجا نيز از اقشار زحمتکش و فداكار جامعه هستند، زيرا كار در نيروي انتظامي بسيار سخت، حساس و فرساينده است كه در شرايط نامساعد انجام مي شود.
وی در خصوص سختی های کار در پلیس راهور و جذابيت هاي آن اظهارداشت: هرچند فعاليت در پليس راهور به علت تکاپو براي ايجاد انضباط شهري داراي جذابيت است اما اقدام و عمل در سرما و گرما و مواجه با انواع آلودگي ها نيز از مضرات اين شغل محسوب مي شود.
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی افزود: بسیاري از کارکنانمان در نقطه صفر مرزي در جايي که آب و آباداني وجود ندارد و بعضاً در ارتفاعات شمال غرب كشور جايي كه حداقل در سه ماه فصل زمستان به خاطر برودت هوا تمامي جاده ها بسته مي شود، مشغول خدمت هستند .
وی همچنین ادامه داد: بخش دیگری نيز در شرايط سخت اقليمي و ناامني هاي جنوب شرق کشور در حال مقابله با مهاجمين و مهاجرين غير قانوني مي باشند که سعي در ورود و يا خروج از کشور را دارند.
سردار سلیمانی ضمن تاکید بر تمام دشواری ها و سختي هاي کار نيروهاي انتظامي بيان داشت: از اين رو تنها افرادي زحمتکش، با انگيزه و علاقمند هستند که با كمترين بهره مندي از امكانات، بزرگترين كار ملي را انجام مي دهند كه يكي از اركان حفظ امنيت كشور است.
وی با اشاره به نقش امنیت در توسعه و رشد اقتصادی حوزه های مختلف کشور بيان داشت: بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نيروي انتظامي ستون امنيت کشور است و اگر اين نيروها خوب، منضبط و با روحيه عمل کنند مي توانند آرامش و آسايش را براي جامعه به ارمغان بياورند، از اين رو زحمت کش ترين و مستضعف ترين قشر جامعه هستند و قطعاً اگر هر سازمان، نهاد و مجموعه اي بتواند خدمتي به اين قشر خدوم ارائه دهد، بسيار ارزشمند تلقي مي شود.
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خاطرنشان ساخت: فعالیت در بانک قرض الحسنه مهر ايران و نيروي انتظامي از حيث ارائه خدمات عمومي و عام المنفعه با هدف بهبود معيشت مردم و ارتقاء سطح جامعه روابطي بسيار نزديک است و گسترش سطح همکاري هاي دوجانبه در زمينه هاي بانكي از بهترين تصميمات مشترك به شمار مي آيد.
وی با ابراز رضایت از خدمات و تسهیلات اعطایي بانک قرض الحسنه مهر ايران اظهارداشت: با توجه به همکاري هاي صورت گرفته در سنوات قبل و رضايتمندي پرسنل ناجا از رفتار حرفه اي و ارائه سريع خدمات و پرونده هاي تسهيلاتي توسط اين بانک، مصمم بر آنيم تا زمينه اين همکاري ها را بيش از پيش گسترش دهيم.
سردار سلیمانی خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامي با ساير بانک هاي کشور نيز در تعامل بوده اما طبق گزارشات، بررسي و ارزيابي هاي صورت گرفته بانک قرض الحسنه مهر ايران در ارائه خدمات بسيار روان تر از ساير بانکها اقدام نموده و تجربه كاري مطلوب تري را رقم زده است.
وی ضمن تاکید به ادامه همکاری ها با بانک قرض الحسنه مهر ایران تصريح کرد: اين تفاهمنامه اولين قرار داد همكاري ميان اين دو مجموعه نمي باشد و قطعا آخرين نيز نخواهد بود و با توجه به خدمات شايسته اين بانك براي توسعه سطح تعاملات بانكي در حوزه قرض الحسته مشتاق هستيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: