کد خبر: ۷۲۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۷۱
تمرینات یک هفته گذشته پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شد و به خاطر غیبت اهالی رسانه جزییات تمرینات و بازیکنان حاضر در تمرین چندان مشخص نبود.
یک استقلالی گمنام در تمرین پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، در این روزها تعدادی از بازیکنان جوان، گمنام و آزمایشی در تمرینات حاضر شده‌اند تا بلکه بتوانند نظر مساعد برانکو را برای حضور در پرسپولیس جلب کنند. 

 

یکی از این بازیکنان میلاد شعبانلو است؛ بازیکنی که زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در عضویت تیم استقلال بود و دقایق کوتاهی هم برای این تیم به میدان رفت اما با حضور علیرضا منصوریان در استقلال، وی اعلام کرد به این بازیکن نیازی ندارد تا شعبانلو از استقلال کنار گذاشته شود. این بازیکن جوان که در پست هافبک میانی بازی می‌کند سپس به صنعت نفت آبادان رفت اما در این تیم هم نتوانست جزو بازیکنان اصلی باشد و این روزها به‌عنوان بازیکن آزمایشی در ورزشگاه شهید کاظمی حضور دارد تا بتواند با درخشش در تمرینات سرخپوشان، موافقت برانکو برای پرسپولیسی شدن را به دست بیاورد.

 

این بازیکن این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور پررنگی دارد و باید دید در نهایت سرمربی کروات پرسپولیس چه تصمیمی در خصوص او خواهد گرفت.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: