کد خبر: ۷۲۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۲
با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد؛
برج مراقبت دریایی مجتمع بندی کاسپین عصر امروز در جریان سفر معاون اول رییس جمهور به گیلان افتتاح شد.
افتتاح برج مراقب دریایی مجتمع بندری کاسپینبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا از انزلی، برج مراقبت‌های دریایی مجتمع بندری کاسپین دقایقی پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی برج مراقبت های دریایی مجتمع بندری کاسپین به ارتفاع ۳۸٫۵ متر و با سطح زیربنای ۲۳۷۰ متر مربع در هفت طبقه  در اواخر سال ۹۴ آغاز و سازمان منطقه آزاد انزلی از محل منابع درآمدی خود تا کنون ۵۵ میلیارد ریال برای  ساخت آن هزینه کرده است.

به گزارش ایلنا، برج مراقبت های دریایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر متجمع بندری است که از اهم وظایف و کارکردهای آن می‌توان به کنترل ترافیک و تردد شناورهای دریایی، پوشش رادیوئی آبهای ساحلی، نظارت بر ایمنی دریایی و تأمین امنیت شناورها به صورت شبانه روزی، دریافت پیام‌های اضطراری شناورهایی که دچار حادثه شده‌اند و ایجاد هماهنگی انجام عملیات جستجو و نجات دریایی،کنترل آلودگی دریا و … اشاره کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: