کد خبر: ۷۲۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۶
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: طی دو روز اخیر 47 مورد حوادث رانندگی در سطح استان با 99 مجروح گزارش شده است.
مصدومیت 99 نفر بر اثر 47 مورد حوادث رانندگی طی تعطیلات عید فطربه گزارش خبرداغ ، سرهنگ «جواد ناموران»  با اشاره به آمار مصدومین تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: طی دو روز اخیر 47 مورد تصادف منجر به جرحی با 99 مجروح که 31 فقره آن منجر به خسارت مالی رخ داده است.

وی ادامه داد: محور «تبریز - اهر» و «اهر- تبریز» هم‌چنین محور تبریز به سمت شهرهای غربی تاکنون دو محور پرتردد استان  گزارش شده است. 

ناموران تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌ها، روز جمعه شاهد ترافیک در بازگشت از سفرها خواهیم شد، از همین‌رو به مسافران توصیه می‌کنیم تا حد امکان زمان بازگشت خود از سفر را به جمعه موکول نکرده و روز پنجشنبه یا شنبه را برای بازگشت از سفر انتخاب کنند. 

وی هم‌چنین ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌شود حتماً ضمن رعایت فاصله طولی از هر گونه سبقت‌گیری و انحراف‌های بی‌جا خودداری کنند و استفاده از کمربند ایمنی را در اولویت قرار دهند. 

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده حجم ترافیکی و بیش از ظرفیت معابر  بعد از ظهر روز جمعه تبریز به سمت خواجه بسته می‌شود و مسیر عبوری این سمت، به سمت آرپادرسی منتقل خواهد شد هم‌چنین خواجه به سمت تبریز یک طرفه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: