کد خبر: ۷۲۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۵
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت : مجموع دارایی‌ها، اموال و سپرده‌های موسسه آرمان توسط بانک مرکزی به طور دقیق رصد شده و دارایی‌های این موسسه جوابگوی اصل سپرده سرمایه‌گذاران است، بنابراین مردم نگران سرمایه‌های خود نباشند.
پرداخت اصل سپرده به سپرده‌گذاران آرمان حداکثر 3 ماه زمان می‌بردبه گزارش خبرداغ ، سید علی بحرینی مقدم اظهار کرد: امروز (هفتم تیرماه) جلسه‌ای با تعدادی از نمایندگان سپرده‌گذاران موسسه آرمان در استانداری برگزار کردیم و به آن‌ها از آخرین اقدامات انجام گرفته و پیگیری‌ها در خصوص حل مشکلات موسسه گزارشی ارائه شد.

وی افزود: کار در بحث موسسه آرمان یک کار پیچیده و سنگین است و تمام دستگاه‌ها و مجوعه استانداری در تلاش برای حل این مشکل هستند. استاندار خوزستان نیز از طریق وزیر کشور، معاون اول رییس جمهور و رییس بانک مرکزی به صورت شبانه‌روزی در حال مکاتبه برای حل مشکل است.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: روند حقوقی پیگیری این موضوع حدود یک ماه است که آغاز شده اما با توجه به حساسیت‌های بانک مرکزی در قبال سپرده‌های مردم اندکی زمان‌بر است. همچنین مجموع دارایی‌ها، اموال و سپرده‌های موسسه آرمان توسط بانک مرکزی به طور دقیق رصد شده و دارایی‌های این موسسه جوابگوی اصل سپرده سرمایه‌گذاران است.

بحرینی مقدم ادامه داد: از هفته آینده روند اجرایی کارها برای حل مشکلات آغاز می‌شود و حدود 2 تا 3 ماه زمان می‌برد تا اصل سپرده به سرمایه‌گذاران موسسه آرمان بازگشت داده شود و روال کار به حالت عادی بازگردد.

وی گفت: با پیگیری‌های جدی که از سوی استاندار خوزستان انجام گرفته و همچنین بررسی‌های بانک مرکزی در خصوص موسسه آرمان این دغدغه برطرف شده که اصل سپرده سرمایه گذاران دچار سوخت شود؛ بنابراین مردم نگران سرمایه‌های خود نباشند.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان عنوان کرد: باتوجه به نگرانی‌های به حق مردم نسبت به سرمایه‌های خود در موسسه آرمان و نیازی که به این سرمایه‌ها دارند، باید سپرده گذاران را از آخرین اقدامات و پیگیری ها در خصوص حل مشکلات موسسه آرمان مطلع کرد که در این راستا، امروزجلسه‌ای با حضور تعدادی از نمایندگان سپرده گذاران برگزار کردیم.

بحرینی مقدم اظهار کرد: مردم را به همراهی و آرامش در این زمینه دعوت می‌کنیم تا بتوانیم با کمک آن ها از حقوقشان دفاع و زمان حل مشکلات را کوتاه تر کنیم.

وی افزود: روند اجرایی ادغام موسسه آرمان از هفته آینده آغاز می‌شود اما این مساله تا زمانی که بانک مرکزی آن را تایید نکند و مقدمات کار مهیا نشود، ممکن نیست. مردم تا کنون این مشکلات را تحمل کرده‌اند و از آن‌ها خواهشمندیم  که همچنان صبوری کنند تا شاهد حل کامل مشکلات باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: