کد خبر: ۷۲۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۷
مدافع پیشین استقلال معتقد است که این تیم در فصل آینده کار سخت‌تری نسبت به فصل قبل خواهد داشت چرا که هواداران انتظار قهرمانی دارند.
با حضور پژمان شرایط استقلال تغییر می‌کند/ هواداران انتظار قهرمانی دارندبه گزارش خبرداغ ، پیروز قربانی در خصوص شرایط فعلی استقلال و عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده و شاید مهمترین خرید این تیم پژمان منتظری بود. در فصل گذشته هم گفتم که استقلال در خط دفاعی نیاز به بازیکنانی دارد که دیگر بازیکنان خط دفاعی را رهبری کند و حالا با جذب منتظری شرایط تغییر خواهد کرد، البته به شرطی که عملکرد منتظری مثل سال‌های اخیر باشد.

 

وی اظهار داشت: به نظر من استقلال نیاز به جذب پلی‌میکر دارد و در فصل گذشته هم این تیم نیاز به بازیکنی داشت که در میانه زمین بازیسازی کند و مهمترین نقش را در خط هافبک داشته باشد. استقلال باید برای جذب هافبک بازیساز دست به کار شود.

 

قربانی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ امسال گفت: استقلال امسال کار سخت‌تری دارد و هواداران هم فقط از این تیم توقع قهرمانی دارند. چیزی در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم استقلال در فصل جدید قهرمان شود.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: