کد خبر: ۷۲۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۰
معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: مشمولان غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت که در کنکور سال جاری شرکت کرده‌اند، می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تا ۱۹ مهر ماه سال جاری تمدید کنند.
تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان کنکوربه گزارش خبرداغ،سرهنگ علی موسی زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همه مشمولان غیر غایب دارای مدرک تحصیلی کاردانی، پیش دانشگاهی و دیپلم که در کنکور سال جاری شرکت کرده‌اند و دارای برگ آماده به خدمت در ماه های تیر، مرداد و شهریور ماه سال جاری هستند، می توانند برای تمدید خدمت خود به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ تمدید خدمت برای این دسته از مشمولان تا ۱۹ مهر ماه سال جاری است، افزود: متقاضیان پس از گذشت یک هفته از ثبت درخواست خود می توانند از طریق دفاتر مذکور برگه جدید اعزام به خدمت خود را دریافت کنند.

موسی زاده گفت: به درخواست تمدید موعد اعزام به خدمت مشمولان غایب رسیدگی نخواهد شد و این دسته از مشمولان باید در تاریخ های تعیین شده به محل و مراکزی که در برگه معرفی نامه مشمولان به مرکز آموزشی نیروهای مسلح درج شده حضور یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: