کد خبر: ۷۲۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۶
ملی‌پوش بسکتبال جوانان ایران گفت: بعد از رقابت‌های جام جهانی، بینی‌ام را جراحی می‌کنم چون این مسابقات برایم مهم‌تر است.
بعد از جام جهانی جراحی می‌کنم/ به بازی‌های تدارکاتی بیشتری نیاز داریمبه گزارش خبرداغ،شایان پورکاوه در گفت‌و‌گو با  میزان، در خصوص اردوی تیم بسکتبال جوانان در صربستان اظهار داشت: اردوی خوبی بود و 5 بازی انجام دادیم که حریفان خوبی بودند و باعث شد تجربه و انگیزه بازیکنان بیشتر شود. ما هر چقدر بیشتر بازی کنیم هماهنگی‌مان در مسابقات هم بیشتر می‌شود.

وی د رخصوص شکستن بینی‌اش در اردوی صربستان تصریح کرد: بینی‌ام شکست اما در مسابقات جهانی شرکت می‌کنم و بعد از این رقابت‌ها جراحی می‌کنم چون جام جهانی برایم مهم‌تر است. محافظ بینی هم گرفته‌ام که مشکلی پیش نیاید. خدا را شکر تنفسم خوب است و از این نظر مشکلی ندارم.

ملی‌پوش بسکتبال جوانان ایران در پایان با اشاره به نیازهای تیم جوانان خاطرنشان کرد: با تمرین‌هایی که انجام دادیم بازیکنان به آمادگی رسیده‌اند اما برای رده‌های بعدی باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم در رقابت‌های مهم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: